torsdag 2 december 2010

våtmarker!


Fick nyss in två nya böcker hit och med tanke på att sidan ännu inte ens varit igång 2 hela dygn så måste jag säja att Jippiiii! va roligt att ni är med alla! Och alla är välkomna med!

 så dessa böcker finns även nu till vårt förfogande:


Jag vill inte dö, jag vill bara leva av Ann Heberlein



och

Våtmarker av Charlotte Roche





Tack alla som ställer upp och vill vara med!

personen som skickar vidare dessa har heller ingen blogg så lämna en kommentar under detta inlägget med din e-postadress så fixar vi resten därifrån!

EDIT: De här böckerna skickas nu vidare och kommer upp hit igen så fort de skickas vidare nästa gång!


tack oxå ni som bloggar om sidan och skickar infon vidare!

5 kommentarer:

  1. Jag vill jättegärna läsa Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva. E-post: katarina.jansson@anvianet.fi

    Jättebra idé dethär med att skicka runt böcker! :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Är det bara för svenskfinland eller går det an att vara med om man bor i Norge också?

    SvaraRadera
  3. Majso... Jag ser inga problem med att vara med från Norge, vi har olk med från sverige oxå så!

    det kan ju va bra om du nämner det när du vill ha en bok om den som ska skicka den tycker det blir för dyrt att skicka till Norge, men böcker går ju oftast som brev på posten så det blit nog inte något huvudlösa kostnader dit tror jag!


    Så var med du bara!! ju fler vi är desto bättre!

    SvaraRadera
  4. Så roligt att den här sidan kommit igång så bra!

    SvaraRadera
  5. peppe...Jodå, tack för att du visade massorna hit..:) förresten har du en bok över så vet du vad du gör av den nu va?

    SvaraRadera