onsdag 1 december 2010

Nya böcker!

Jenny vill skicka vidare dessa två fina böcker! Hon har ingen blogg, så om du vill läsa dem så lämna en kommentar med din e-postadress eller bloggadress och vilken bok du vill läsa direkt under detta inlägget så förmedlar jag era kontaktuppgifter sen!


Susanna Alakoskis Håpas du trifs bra i fengelset


och Maria Svelands Bitterfittan.


sen när ni läst dem så kan ni skicka vidare igen..:)

förresten, lägg upp böcker du med, läs ett inlägg ner hur du gör!

EDIT: dessa böcker kommer nu att skickas iväg och kommer upp hit igen när de skickas vidare nästa gång!

3 kommentarer:

  1. Åh! Jag vill jättejättegärna läsa Bitterfittan! Lovar ju såklart att genast skicka den vidare när jag läst ut den.
    Min e-post är: therese.sunngren@gmail.com

    Superbra initiativ med skickavidareboken-blogg förresten!

    SvaraRadera
  2. Jag i min tur skulle hemskt gärna läsa Susanna Alakoskis bok! heidealexandra at hotmail.com

    SvaraRadera
  3. vad bra! jag ska se till att era kontakter kommer fram, hoppas ni får njuta av böckerna! och skicka vidare sen..:)

    SvaraRadera